AMOR VACACIONAL

Amor Geogràfic

OPINIÓ

SANT JORDIS




ARTICLE PUBLICAT A REGIÓ7  29/04/2017 

AMOR GEOGRÀFIC



Sempre ens quedarà l’olor de soja. El terrorisme és equivalent al teu amor. La droga és el llibre de sant Jordi. No repetir, és un vers. Ferms davant del mar, on s’ha mort tot el nostre amor, entre onades i roures primaverencs. 

M’estimes, no és un vídeo, ni el nom del nostre fill, ni una cançó dels Toy Dolls. Els pastissets d'arròs de quan em miraves sincerament als ulls. Els japonesos no són els mossos d’esquadra. 

Ens declaràvem l'amor etern i perpetu. En passat continu i l'helicòpter sobrevolant els nostres sentiments. Si tu dorms, jo em menjo els pètals dels geranis més aromàtics del nostre cor desfibril·lat. Despertar vestit i sense tu al meu costat. El dia ens ensenya i ara, m’estimes ?. 

No hi ha punt final fins quan tu escrius migdia, entre un cafè amb la llet freda. Malbaratar preservatius no solucionarà el nostre amor, el farà falsament infinit. I encara no hi ets. Ni hi seràs més. 

La rosa neix sola, com una escena entre bambolines, com quan tu et rentes les dents enmig de l'adob químic. Tot vindrà. Tenim l’esperança de l’horòscop.

Fotos: Jordi Plana
Text: Pep Espelt / Jasmina Ferrer








Foto: Pemi Serarols


Comentaris