Moda de Vogue
OPINIÓ
SEXE MILIONARI
ARTICLE PUBLICAT A REGIÓ7 27/02/2015
SEXE MILIONARI
Fotografiar-se despullat. Nus i al mig del
carrer. L’antigor té un preu i SatFinder
és una aplicació buscador de satèl·lits. Si sumem inputs, de dilluns
fins avui, el pes de la matèria cel·lular pot haver variat tres o quatre grams.
L’exemple és simple i el resultat evident. Línies, comes, pintures, esmalt d’ungles, fotos de Fornells,
descobrir el talent de la Míriam Ponsa, comprar plàtans plastificats en un
supermercat d’aquest que les portes obren sempre a l’inrevés i sobretot no
perdre ni l’honor ni el canvi. No
deixar-se entabanar. Totes les
cantonades amaguen part de cama de la vella Quaresma.
Guy Bourdin. Tres dècades fent fotografies
vibrants, enigmàtiques i sexuals. Excèntric o girat del revés. La seva vida personal era
més caòtica que un tour de la passió d’Olesa per Borredà. Giravolts inclosos. Des
del seu debut professional per Vogue París, Bourdin, va desenvolupar un estil
únic de narració visual, que va arribar a influenciar el treball de molts
fotògrafs contemporanis.
El tractament del cos de la dona és d’una
elegància sublim, marcant controvèrsia i estilització. Evidentment, si s’entra
amb apologia feminista, el treball de Bourdin és terrorisme. Està clar, és moda
i imatge. No cabres i romesco. Però les seves imatges marquen la ironia més subtil,
excedint els límits de la fotografia publicitària convencional. Fins el 15 de març es pot veure a Embankment Galleries de Londres. Altres jocs, com tornar a casa, per atzar, després d’una setmana
observant llums que viatgen pel cel.
Fotografiar-se despullat. Nus i al mig del
carrer. L’antigor té un preu i SatFinder
és una aplicació buscador de satèl·lits. Si sumem inputs, de dilluns
fins avui, el pes de la matèria cel·lular pot haver variat tres o quatre grams.
L’exemple és simple i el resultat evident. Línies, comes, pintures, esmalt d’ungles, fotos de Fornells,
descobrir el talent de la Míriam Ponsa, comprar plàtans plastificats en un
supermercat d’aquest que les portes obren sempre a l’inrevés i sobretot no
perdre ni l’honor ni el canvi. No
deixar-se entabanar. Totes les
cantonades amaguen part de cama de la vella Quaresma.
Guy Bourdin. Tres dècades fent fotografies
vibrants, enigmàtiques i sexuals. Excèntric o girat del revés. La seva vida personal era
més caòtica que un tour de la passió d’Olesa per Borredà. Giravolts inclosos. Des
del seu debut professional per Vogue París, Bourdin, va desenvolupar un estil
únic de narració visual, que va arribar a influenciar el treball de molts
fotògrafs contemporanis.
El tractament del cos de la dona és d’una
elegància sublim, marcant controvèrsia i estilització. Evidentment, si s’entra
amb apologia feminista, el treball de Bourdin és terrorisme. Està clar, és moda
i imatge. No cabres i romesco. Però les seves imatges marquen la ironia més subtil,
excedint els límits de la fotografia publicitària convencional. Fins el 15 de març es pot veure a Embankment Galleries de Londres. Altres jocs, com tornar a casa, per atzar, després d’una setmana
observant llums que viatgen pel cel.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada